Zacznij tutaj

Jak pracuję z tarotem?

Czasami przeszłe doświadczenia uniemożliwiają doświadczanie szczęścia i radości dzisiaj. Karty tarota to narzędzie terapeutyczne. Z p...

czwartek, 8 stycznia 2015

Jak zrealizuje się mój udział w pewnym przedsięwzięciu?

Vision Quest Tarot
1. Esencja pytania
2. Co mnie blokuje?
3. Co mnie wspiera?




1. XV Torment - Męka (odpowiednik Diabła)
Karta ta w VQ wskazuje na przywiązania ego. Informuje też nas o tym, że świat zewnętrzny jest jedynie odbiciem naszych przekonań i opinii o nim oraz naszych opinii o nas samych. Przykładowo - świadomość, że nie jesteśmy dość dobrzy rodzi strach. 
Wynika stąd, że esencją mojego pytania są moje własne lęki o to, czy przedsięwzięcie będzie dla mnie dobre i ewentualnie czy mu podołam.
2. Four of Air - Kontemplacja
Karta oznacza wstrzymanie się, "nicnierobienie", spokojne zastanowienie się. Jednak znajduje się na pozycji, którą oznaczyłam jako blokady, tak więc zbieranie myśli nie jest w tym momencie dobre. Czym więcej będę o przedsięwzięciu myślała, tym więcej pojawi się blokad i podświadomych sprzeciwów. Powinnam raczej pójść za ciosem, za pierwszym impulsem, który pojawił się, jak o przedsięwzięciu usłyszałam.
3. Six of Water - Przyjemność
Pozytywny rozwój, dobre samopoczucie, szczęście, zabawa, naturalna harmonia - oto co mnie wspiera. 
Mogę się zrelaksować o pozwolić odejść wszelkim mentalnym i emocjonalnym napięciom. Tyle jest możliwości! Gotowa jestem zaufać nowym projektom, co pozwoli mi osiągnąć sukces bez niepotrzebnego stresu. 

No to chyba wezmę udział w przedsięwzięciu owym  :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz