Zacznij tutaj

Jak pracuję z tarotem?

Czasami przeszłe doświadczenia uniemożliwiają doświadczanie szczęścia i radości dzisiaj. Karty tarota to narzędzie terapeutyczne. Z p...

środa, 24 sierpnia 2011

Wheel of the Year Tarot

Zostałam posiadaczką kolejnej talii kart Tarota. Jest to Tarot Koła Roku wydawnictwa Lo Scarabeo.
Napisy na kartach i mała książeczka z instrukcją są po angielsku, włosku, francusku, niemiecku i hiszpańsku.
Co najbardziej podoba mi się w tej talii? Otóż oznaczenie pór roku zgodne jest z tym, które sama czuję i przyjmuję.
Kielichy to wiosna, kije - lato, monety - jesień, zaś miecze to zima.
W większości opracowań przyjmowane jest inaczej. A mianowicie kielichy to lato, kije - wiosna, monety - zima, a miecze - jesień.
A oto mój nowy nabytek:






1 komentarz:

  1. Przepiękny Tarot, bardzo mi się podoba. Ja tez intuicyjnie odbieram znaczenie kart z porami roku tak jak ty. Miecze to zima, chłodna jak stal, a puchary to wiosna - tak jak rodząca się miłość, kwitnące kwiaty..

    OdpowiedzUsuń